5. Varför vill du verkligen gå ner i vikt? Gör du det för din egen skull?

Okej nu passar det väl bra att ta anledningen till mina viktminskningsförsök och där med den här bloggen. Jag är med i en modellagentur som vill att jag ska minska på mina mått, speciellt runt höften. De har inte "lagt ut mig på marknaden" än på grund av det. Jag vill gå ner i vikt för att kunna nå måtten som de vill att jag ska ha för att jag sedan ska få kunna jobba. Det som pushar mig är att de säger att de tycker att jag har potential, nu måste jag bara försöka vara nyttigare och träna så kanske det lönar sig.
Det kanske låter som att det är för deras skull som jag gör detta, det är det väl ioförsej DELVIS, men jag gör det ju samtidigt för att jag själv vill jobba som modell. Jag lever/har levt väldigt ohälsosamt de senaste åren så att bli nyttigare  och hälsosam är ju inget dåligt.
Därför blir jag motiverad av sådana här bilder.

2 kommentarer

KATEIE - PRO ANA ME

03 Apr 2012 13:15

tack så mycket för ditt svar. jag hoppas att jag går ner i vikt efter mensen :)

work it out

05 Apr 2012 14:16

Hur blev du modell? :o



Sv: jag åt. ingen frukt däremot.. mamma kom in med choklad som hon fixat med så länge, bakat os.v. säkert 150 kalorier.. åt det och 2 skedar soppa, där försvann aptiten. Tack för din kommentar, ibland måste jag få en push till de!

Kommentera

Publiceras ej