6. Spyr du? Om ja (antar att det ska stå "om ja" och inte "om varför" haha), varför tror du att du gör det?

Nej, jag spyr inte! Vet att jag försökte någon gång när jag hade för stor ångest, men det gick inte, jag fick inte upp nått. Jag tror jag är för mesig när det gäller sådant. Efter det har jag aldrig provat eller försökt spy igen. Har hört att kalorierna ändå tas upp av kroppen så snabbt plus att kroppen mår dåligt i övrigt av att man spyr. Dessutom hjälper det inte på lång sikt. Jag blir istället mer träningssugen om jag har hetsätit eller liknande, träning hjälper på lång sikt.
I don't believe in this.
.........................................................................................................................


Ni får ursäkta min suuperdåliga uppdatering. Jag är inte speciellt duktig vad gäller maten och jag känner mig lite allmänt off för tillfället.

Kommentera

Publiceras ej