Jag valde alternativ 2 och klarade kvällen utan att äta något mer. Så har inte riktigt mina vanor sett ut på sista tiden.

Jag ligger nu i sängen och ska snart sova. Nu när jag tittat på klockan är den 23:38 och väckarklockan står på 5:00. Helt galet kanske ni säger, men det har också tillhört mina vanor på sista tiden och det är också nått det ska bli ändring på. Ska försöka gå och lägga mig tidigare, annars orkar jag inte med dagarna, har varit så otroligt trött på sista tiden.
     Imorgon är en ny dag och jag hoppas verkligen, nu när jag har bloggen i baktanke hela tiden, att jag ska klara av detta! Jag veeet att jag kan klara av detta! Jag måste få in lite disciplin i mitt liv någon gång och det är vad jag tror den här bloggen kan ge mig!
     Har ni frågor om mig, min bakrund osv... så är det bara att fråga på! Jag svarar på det mesta, men inte allt för avslöjande såklart.
 
 
Tänk när jag också kan göra så här...

Kommentera

Publiceras ej