Hej alla!

Kan ni gissa vad jag kommer skriva om i detta inlägg? Jag tror ni kan. - Jo, varför jag inte uppdaterat. Jättetrevligt för er att läsa, men skriver det nästan mer för att skylla ifrån mig för min egen skull. Haha

Jo det är så här, alla vet ju om att det är påsk nu. Våran släkt firar påsk ordentligt så vi har haft släktingar som sovit hos oss från fredag kväll till idag (måndag morgon). Man får inte heller sitta ifred på sitt rum en timma, när man inte ska sova förstås, utan man måste vara bland allt folk hela tiden. Då blir det så här. Har maten gått bra? - Nej inget att skryta om precis.. Kunde ätit mer, kunde ätit mindre.

Tycker bilden stämmer ganska bra överens med hur mycket jag åt...

Okej, måndag nu då och lov. Nu kör vi tycker jag, har inga anledningar att sitta och tjocka mig som vanligt. Har redan diskuterat med min hjärna angående att ta lite godis eller inte och jag stod emot! Nu tänkte jag gå ut och köra powerwalk 50-60 min, berorende på hur lång tid det tar. Kommer kanske slänga upp en planering för veckan senare idag. Håll utkik efter det.

Kommentera

Publiceras ej