Hej hej!

Det är så fånigt att jag kommer tillbaka till den här bloggen 1 gång/ halvår för att jag känner att NUUU är jag taggad, NUUU kör vi. Sedan går det 1 månad, 1 vecka, 1 dag och jag är tillbaka på samma spår. Jag klarar ingenting känner jag bara. Alla säger, nya tag, men hur många jävla nya tag ska man behöva ta innan man lyckas? Som vanligt har jag samma tänk även den här gången, nya tag... Dock är känslan annorlunda. Jag har inte tänkt så mycket över om jag vill fortsätta skriva här den här gången, det har ju alltid varit målet annars. Jag vill bara köra i lugnt tempo, se vad som händer.
 
Det har hänt väldigt mycket och samtidigt väldigt lite. Ny agentur och "medlemskap" där. Men jag har svikit dem. De har gett mig tid, men jag har svikit dem så jävla mycket! För att jag inte klarar av pressen. Pressen från ALLA håll, jag måste vara bäst på allt! Då väljer istället att vara sämst på allt så att ingen kan förvänta sig något, folk kan få tycka synd om mig istället. När är det min tur att kämpa och att få glänsa? Är så trött på att misslyckas.
 
 
När ska det bli jag?
 

Kommentera

Publiceras ej