Jaaa, man kan säga att jag tagit en blogg paus. Det var det värsta jag gjort, men välbehövligt. Jag har gått upp ca 4kg sen jag slutade blogga, men jag var tvungen att tänka på annat. En blanding av ny skola, förlora kompisar och föräldrar som skiljer sig. Då blir man tvungen till blogg paus.
 
Men fyfan, idag tittade jag mig i spegeln. Vad såg jag? En TJOCK, PLUFFSIG tjej som inte är en av de smala. Som jag borde vara... Jag är så trött på min kropp och att jag inte kommer igång med något. Men nu är det på riktigt allvar, jag har sagt att om jag väger över 70 kg på morgonen så ger jag upp. Då är jag tjock från och med då och för alltid. Nu ska jag bara gå neråt från de 67-69 kg jag har. Ni blir mina vittnen!
 
Mamma håller på med middag., makaron och köttfärsgratäng ska hon göra Jag har två val för att inte skapa misstankar;
1. Gå till middagen fylla på med en vanlig gratäng och käka upp allt.
2. Gå till middagen fylla på med en lite portion sallad och ändast smaka på gratängen.
Både jag och ni vet vad jag borde göra och jag SKA göra det. Jag bloggar senare ikväll om hur det gick.
 
Kram kram kram på alla er, NU SKA VI KÄMPA!!
 


Kim <3
 
PS!
videon har inget med innehållet att göra
 

Kommentera

Publiceras ej