Just nu, precis som för en vecka sedan sitter jag här och har VÄRSTA ångesten för att jag ätit så mycket. Jag tänker, precis som veckan innan: "Fy fan!, nej imorn (eventuellt på måndag) ska jag fan ta tag i det här."
Varför har jag ens den här bloggen, eller varför tänker jag ens att jag ska gå ner i vikt. Två delar av min hjärna bråkar så det är inte klokt och alltid vinner den sidan som jag inte hejjar på. Jag märker hur min kropp förändras till det sämre och tänker nu ska jag fan köra, kroppen blir LITE bättre men så går något snett och jag är tillbaka på ruta -1.
Usch jag mår så dåligt just nu på grund av det här. Jag inbillar mig att jag behöver ett strikt schema, men även om jag skulle göra det så känner jag att jag inte är nöjd med schemat och då bryts det. Eller av andra anledningar så bryts allt bara. Varför kan inte jag klara detta? Jag har inte direkt "tjocka" gener, varför kan jag inte jag när alla andra kan?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Något som ni ska veta som vet vem jag är och som har den här bloggen, är att ni betyder jättemycket för mig! Jag blir så inspirerade av er och jag läser alla kommentarer jag får av er, men har varit för lat för att svara ordentligt. Hoppas ni läser detta nu så att ni vet det.

Nu säger jag detta än en gång:

PÅ MÅNDAG KÖR VI! DÅ ÄR DET FOKUS OCH PLANERADE DAGAR SOM GÄLLER! JAG SKA FÅ BÖRJA JOBBA OCH JAG SKA KLARA DETTA!
Förhoppningsvis komma igång med bloggen igen också. :)

2 kommentarer

anonym

20 May 2012 10:26

Sv: Ja, skicka ett mail till mig där du skriver vilken del av landet du bor i!:)<3

Fat dreamer

21 May 2012 00:15

Svar; innehållet på bloggen spelar ingen roll. alla har dåliga tider som man inte kan uppdatera eller liknande, din blogg är absolut inte tråkig nu! Får kolla på onsdag vilka som vill, hör av mig då ^^

Kommentera

Publiceras ej