Den enda maten jag åt igår var en halv tallrik kycklingsallad. Jag drack även te och kaffe. Jag kände mig svagare vilket jag även känner idag, Men det kommer det bli värt sen.
 
Jag börjar egentligen runt 8:30 idag, men jag tog sovmorgon. Det blev helt enkelt inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag är fortfarande hemma, men tänker åka dit till sista lektionen. Vet inte ritkigt hur min mat kommer att se ut idag. Har inte riktigt bestämt mig. Har ett päron som ligger och väntar (från igår), har också möjlighet att köpa sallad i skolan eller så äter jag middagen ikväll. Kommer nog köra på päronet och middagen. Jag måste hinna ut och springa lite nu också innan jag åker till skolan!!
 
 
 
Usch jag är så fruktansvärt nervös över tisdag. Tänk om de kickar mig? Jag kommer bryta ihop (inte med tårar förstås, jag gråter nästan aldrig inför folk), jag kommer be om att få en till chans. Bara lite mer tid, vilket jag inte egentligen förtjänar då jag har haft hela sommaren på mig och nu denna månaden extra de gav mig. Jag är så orolig, vad kommer att hända?
 

Kommentera

Publiceras ej