Som ni vet så har bloggen inte varit uppdaterad sen typ i torsdags, men som tur var så befann jag mig på dag 9 idag den 9 april så då går det jämnt ut. Hade annars velat spara de dagarna till någon annan dag som jag kanske inte hinner uppdatera, men jag får helt enkelt försöka göra minst ett inlägg varje dag.




9. Har någon kommenterat din vikt negativt?

Jag har varken fått höra "du är tjock Kim, gå ner i vikt" eller "du är för smal Kim, gå upp i vikt". Inte alls på det sättet. Eftersom de flesta i min omgivningen vet om att jag försöker gå ner i vikt så säger de inte så mycket om att jag är smal för de tycker det är okej att jag går ner i vikt, och sådär riktigt tjock har jag nog aldrig varit så någon sådan kommentar har jag heller aldrig fått.
Det enda som jag kan känna att folk skulle kunna reagarea på är när man säger att man väger över 60 kg - 65 kg. 60-65 kg för en tjej känns ganska mycket och de tänker inte på att jag är ganska lång. De flesta smala väger väl runt 50kg? Därför vill jag/ska jag väga iallafall max 59 kg.

1 kommentarer

Work it out

11 Apr 2012 01:41

Sv: jag raderade allting. det kändes inte bra att ha inlägg som handlar om en person när en av personens kompis läser min blogg. vet inte vad jag ska göra! hon kanske avslöjar mig?

Kommentera

Publiceras ej