8. Din/Dina träningsrutiner.

Min/mina träningsrutiner är i stort sätt obefintliga. Jag är väldigt dålig på hela det här att "komma iväg", men när jag väl är "iväg" då kör jag stenhårt så då vill jag inte "komma iväg" något mer. Jag skulle behöva ha  lätta mål till att börja med så det fotrsätter vara roligt att träna.
Bara för att jag fick frågan nu så har jag tänkt lite på vad jag skulle kunna göra till mina träningsrutiner från och med nu och så här ser det ut:

Cheerleading (obligatorisk träning) varje söndag.
"Spring med Malou". Skrev ett inlägg om det här, den här veckan är min andra vecka.
Pass på gymmet så som aerobics och yoga (under påsklovet) när jag hinner, annars hinnar jag oftast inte.
Ett styrketräningschema för 30 dagar, hittade det på en blogg. Ska försöka leta reda på det igen.



Före och efter
Vad är finast? Jo tack efter, håller ni med?

2 kommentarer

work it out

06 Apr 2012 22:12

Verkligen efter!!! :D

kate

08 Apr 2012 17:57

just nu är jag ju hos min syster men när jag kommer hem ska jag prova att använda kruskakli till något gott.. kommer hem på tisdag eller onsdag så håll utkik :)

Kommentera

Publiceras ej